петък, 30 август 2019 г.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation

Здравейте!

В търсене на нов фон дьо тен за тестване реших да се спра на HD Liquid Coverage на Catrice. За него съм чувала едни хара да казват, че е прекрасен, че го обожават и че е любимият им фон дьо тен, а други да казват, че е ужасен и не биха го препоръчали. Според мен зависи от това какво всеки иска от един фон дьо тен и типа кожа.
Четейки описанието на продукта онлайн и обещанията на марката, останах с впечатление, че този фон дьо тен е точно това, което търся аз. Той обещава матов завършек, високо покритие, дълготрайност и ефект ,,втора кожа" (тоест без ефект ,,маска"). Също така се твърди, че той е подходящ за всеки тип кожа, но аз лично не бих го препоръчала на хора с много суха такава.
Опаковка 
Количеството на продукта е 30 мл., колкото е и всъщност една стандартна опаковка на фон дьо тен. От Catrice са решили да разнообразят и вместо типичната пимпичка продуктът има пипетка. Аз предпочитам помпички, ноооо не е такъв голям проблем. С тази пипетка е по-лесно да регулирате количеството, което искате да нанесете. Самото шишенце се усеща сякаш държите продукт от високия клас. Недостатък на този фон дьо тен е, че се предлага в четири цвята и не съм сигурна дали те ще паснат на абсолютно всеки. 

Нанасяне и консистенция 
Консистенцията на фон дьо тена е много течна, почти като вода. Трябва да се действа бързо и веднага да се прелее, иначе рискувате да изсъхне прекалено бързо и да не можете да го разнесете добре. Не съм забелязала да стои на петна, нанася се равномерно и не изглежда като маска. Цвета, който имам аз е 010 light beige и отначало смятах, че е моят цвят, но се оказа, че ми е тъмен, затова го смесвам с по-светъл коректор и си става точен. Завършекът, който продава фон дьо тена на лицето, е матов и с моята комбинирана кожа се разбира чудесно. Хареса ми как се нанася и с четка, и с гъба, но точно този предпочитам да го преливам с гъба. Не се усеща тежко, а все едно не носите грим. Има приятен аромат, който ми напомня на някакъв крем за лице.

Издръжливост 
Както се вижда от часовете на снимката, повечето пъти фон дьо тенът е бил на лицето ми почти 10 часа. При мен започна леко да се омазнява по челото и носа след около 2-3 часа, но изглеждаше приемливо. Най-големият ми страх беше да не се окисли и да не потъмнее с течение на деня, но за щастие не го направи. Първоначално започна да се изтрива от брадичката и от носа, но на останалата част от лицето нямаше проблем. Е, не изглежда като току-що нанесен, но все пак несъвършенствата бяха прикрити. Като току-що нанесен прави кожата да изглежда гладка, но в края на деня, когато отида да чистя грима си и погледна в огледалото, виждам, че порите на носа ми са се появили, но от далеч не се забелязва. Забелязвам, че на местата където имам пъпчици и неравности ги подчертава, но трябва да се приближи човек, за да ги види. И все пак, ако имате много неравна текстура на кожата или сухи участъци, не бих ви го препоръчала. 

За заключение бих казака, че съм много доволна от продукта. Покривен е, издръжлив в, изглежда естествено, не се окислява. Определено не съжалявам за покупката си.

Количество: 30 мл.
Цена: около 15 лева 

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е било полезно и интересно.
До скоро! :)
Х.Н. ♡


1 коментар: