понеделник, 18 ноември 2019 г.

The Ordinary 10% Niacinamide + 1% zinc serum

Здравейте! 

Тук съм с ревю на още един продукт на марката The Ordinary и този пък ще ви разкажа за опита си с небезизвестния ниацинамид. 

Разбира се, първо ще дам малко информация какаво представлява ниацинамидът. 
Това е форма на витамин Б3, който е водоразтворим витамин. Има много ползи за кожата. Той се бори с широки пори, дълбоко и ефективно овлажнява кожата, изсветлява белези и петна, помага за възстановяването на липидната бариера, изглажда фини линии и бръчки, той е мощен антиоксидант.
Серумът на The Ordinary е подходящ за всички типове кожа. Обогатен е с 1% цинк. Цинкът притежава антивъзпалителни свойства, стимулира производството на колаген и предпазва от свободни радикали. 
Консистенцията на серума е много течна, няма аромат и цвят. С помощта на пипетката продуктът се нанася много лесно върху кожата. Използвам го всяка сутрин и през вечер. Нанасям го след тоника и преди крема за лице (нали знаете ,,златното" правило в грижата за кожата - започвате с най-течния и завършващите с най-гъстия продукт). Бях изненадана колко бързо имаше ефект от ниацинамида. Започнах да виждам подобрение в състоянието на кожата си още след третата седмица редовна употреба. 
Текстурата на кожата се подобри и тя стана по-гладка. Аз съм с комбинирана кожа, което ще рече, че се омазнявам повече в Т-зоната. Но забелязвам, че серумът регулира омазняването и появата на пъпки намаля. Благодарение на него тенът ми е избистрен и се сбогувах с досадните белези от предишни пъпки. Основният ми проблем бяха именно тези белези. Когато ми излезе пъпка и след като тя зарастне, следв нея оставаше едно червено петно, което направи ме изкарваше извън нерви. Не смея да твърдя, че белезите са на 100% премахнати до един, но едно 70% от тях са вече история. Серумът прави кожата много сияйна и влияе положително на разширените пори. Мисля, че той се превърна в абсолютен must have за мен. В момента съм на път да изразходя една опаковка, но съм се подсигурила с нова, защото съм изключително доволна от действието на ниацинамида. 
СЪСТАВ 

Ето и с какво НЕ трябва да се комбинира ниацинамидът:
 ● с продукти, съдържащи витамин Ц  ●AHA и BHA киселини
● ретиноли 
Тук фатката е, че тези продукти работят при различно ниво на ph и вероятно ще неутрализират действието си, а може да доведат и до кожни раздразнения. 

Продуктите на The Ordinary в България могат да се намерят във физическите магазини на Douglas или онлайн (тук)

Ревюта на още продукти на марката ↓
 ● Маска за лице със салицилова киселина тук 
● Ексфолиращ тоник с гликолова киселина тук

Е, толкова от мен за днес и се надявам да ви е било полезно, и интересно
До скоро!
Х.Н. ♡ 

1 коментар:

  1. Обожавам гооо! Аз го ползвам от едва седмица и вече резултатите са налице!Колкото до комбинацията с Витамин С, бях чела, че е мит и не само, че не си пречат, ами се допълват. Както и да е, само от един източник го знам и въпреки че е много ерудиран, не смея да си правя експерименти. 😂

    ОтговорИзтриване