събота, 21 декември 2019 г.

The Ordunary 100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil

Здравейте!

И преди съм споменавала, че имам лош опит с маслата за лице, но може би това се дължи на факта, че не съм попадала на подходящото масло за моята кожа. За моя радост с шипковото масло на The Ordinary нещата стоят по коренно различен начин.

Маслото от шипка съдържа витамини А и С, които са естествени антиоксиданти. То хидратира и подхранва кожата в дълбочина, също така успешно се бори с появата на фини линии, бръчки и има изсветляващо действие. Шипковото масло има нисък комедогенен индекс (не запушва порите), подходящо е за хората с мазна кожа, тъй като регулира производството на себум и свива порите.

Продуктът на The Ordinary е 100% студено пресован, което ще рече, че съдържа само естествени биологични компоненти и са запазени всички ценни съставки.  Стъклената опаковка, в която идва е с UV защита и удобна пипетка.

Използвам продукта вече повече от месец и съм възхитена от ефекта му. Нанасям го като последна стъпка от вечерната си рутина. Искам тук да подчертая, че е важно маслото да се използва само ВЕЧЕР, тъй като е фоточувствително и може да доведе до поява на пигментни петна, ако се използва през деня. Също така не го нанасяйте точно преди да си легнете, защото трябва да му се даде време, за да попие добре в кожата. В противен случай ще изцапате възглавницата си.

Както казах, много ми харесва начинът, по който това масло влияе на кожата ми. Забелязвам, че голяма част от пигментните петна по лицето ми намаляха и тенът е по-равномерен. Също така не запушва порите ми, а даже напротив - свива ги и подобрява текстурата на кожата. Омазняването също намаля и кожата ми е по-подхранена. Шипкововото масло се води ,,сухо" масло, което означава, че не e толкова мазно, колкото останалите. Друг плюс, който намирам е, че това е страшно икономичен продукт. Използвам го месец и половина, а още не съм стигнала до средата на опаковката.
СЪСТАВ

Изглежда, че още един продукт на The Ordinary влиза в списъка ми с любимци и продукти, които бих купувала отново, и отново.

Цена: 19,60 лв.
Количество: 30 мл.

Продуктите на ТО в България могат да се намерят във физическите магазини на Douglas  или онлайн (тук)

Ревюта на още продукти на марката↓
● Серум с ниацинамид тук
● Маска за лице със салицилова киселина тук
● Ексфолиращ тоник с гликолова киселина тук

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е био полезно и интересно.
До скоро!
Х.Н.♡






Няма коментари:

Публикуване на коментар