неделя, 12 януари 2020 г.

Laneige Lip Speeling Mask (Grapefruit)

Здравейте! 

В последно време не знам какво се случва с устните ми, но са изключително сухи и балсамът не успява да ги омекоти достатъчно добре. Това ме накара да потърся други начини за по-добра хидратация разбрах за нощната маска на Laneige. Оказа се, че това е един изключително хвален продукт из интернет и всички ревюта, които прочетох за него, бяха повече от положителни. 

Ето така изглежда маската. Аз избрах с аромат на грейпфрут, но се предлага и в още няколко варианта. Идва в картонена опаковка, в която намираме мека силиконова шпатула за по-удобно нанасяне, а самото бурканче е пластмасово (аз очаквах да е стъклено, но уви 😂). 
Маската е подходяща за хора, носещи често матови червила, които знаем, че не са най-добрият приятел на сухите устни. Нанася се вечер, но може да се използва и като балсам през деня. 

В основата на маската стои Berry Mix ComplexTM, съдържащ екстракт от ягода, малина, червени и черни боровинки. Тези плодове са богати на антиоксиданти и витамин С, а плодовите киселини нежно ексфолират устните и премахват мъртвите клетки. Технология, съдържаща хиалуронова киселина и минерали създава защитен слой върху устните, като така предотвратява загубата на влага, и осигурява пълно абсорбиране на активните съставки. 

Няма да ви изненадам, като кажа, че моите впечатления от тази маска също са положителни. Има приятен ненатрапчив аромат и лека текстура. Нанася се лесно и се усеща комфортно на устните. Нанасям плътен слой от маската всяка вечер, вместо балсам. На сутринта устните са изключително меки и много добре хидратирани. Сбогувах се с ранички, кожички, сухота, напуквания и белене. При продължителна употреба забелязвам, че устните стават по-гладки, плътни и обемни. Любимите ми матови червила стоят в пъти по-добре отпреди. Още един плюс е, че продуктът е страшно икономичен и съм сигурна, че ще стигне за доста време. 

СЪСТАВ 

Количество: 20 гр. 
Цена: 41,95 лв. (продуктът е закупен от сайта на theskin.bg и в момента е намален на 29,36 лв.) 

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е било полезно и интересно! 
До скоро! 
Х.Н.♡ 



Няма коментари:

Публикуване на коментар