неделя, 5 януари 2020 г.

Biofresh Katalеya Winter*

 Здравейте! 

Знам, че Коледа вече мина, но няма как да не посветя една статия тук на серията Katalеya winter на Biofresh. Тя стана доста популярна в Instagram около коледните празници и определено има защо.

Така изглежда комплектът, който съдържа общо пет продукта - душ гел, крем за ръце, балсам за устни, масло за тяло и глицеринов сапун. Всички продукти имат невероятен коледен аромат, който на мен лично ми напомня на коледни меденки или джинджифилови сладки. Сега нека разгледаме всеки един от прдуктите по отделно.

Започвам с маслото за тяло и душ гела. Маслото съдържа в състава си какаово и кокосово масло, които имат силни подхранващи свойства. Съдържа още канела и креатин, които възстановяват мекотата на кожата. Маслото има богата консистенция, но при допир с кожата се разтапя и се разнася лесно. Попива бързо, а след себе си оставя кадифено мека, хидратирана и гладка кожа. Количеството му е 200 мл. и смятам, че ще стигне за доста време. 

Душ гелът е изключително нежен. Консистенцията му е кремообразна, почиства кожата на тялото много добре, без да я изсушава благодарение на съдържащите се в него млечен и пшеничен протеин. Комбинацията от този душ гел и маслото е просто разкошна. Прекрасният аромат и хидратацията се задържат на кожата за по-дълго време. 

Разбира се, през зимата (а и не само) освен за кожата на тялото, е важно да полагаме грижа за тази на ръцете и устните ни. Както споменах по-горе серията, Kataleya winter включва още балсам за устни и крем за ръце. 

Балсамът за устни съдържа каково масло, масло от шеа и витамин Е, за да подхранят, и успокоят устните. Той има приятна текстура, която се разтапя при контакт с тях. Много добре ги омекотява и подхранва, а моите имат нужда точно от това, защото знаете, че съм заклет фен на матовите червила. Понякога дори слагам от балсама под някое червило, като така то става по-комфортно за носене. 

Ръцете ми също се нуждаят от много, ама много хидратация най - вече през зимата. Аз имам студова алергия и не излизам от вкъщи, без крем за ръце. Този на Biofresh съдържа екстракт от хайвер и масло от шеа, за да подхранят и защитят ръцете от изсушаване. В този крем ми харесва това, че попива бързо и не остава мазен слой върху рцете. Същевременно ги оставя меки и хидратирани. 

Последният продукт от комплекта е глицериновият сапун. Това е ръчноизработен сапун с илюстрирана камбанка на него и красива коледна рамка. Той се предлага в още няколко варианта и аромата. Моят е с аромат на роза, но аз честно казано не съм сред почитателите на този аромат в козметичните продукти. Страшно много ми харесват дизайнът и камбанката, но бих пробвала някой друг аромат. 

Като финално мнение ще кажа, че съм направо влюбена в аромата и продуктите от зимната колекция на Biofresh. Мисля, че един такъв комплект би бил идеален подарък и за друг повод, освен Коледа. Продуктите имат запомнящ се аромат и всеки би останал запленен от него. 
*колекцията е лимитирана 

Може да последват Biofresh в Instagram тук.
А тук можете да разгледате техния онлайн магазин. 

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е било полезно и интересно.
До скоро! 
Х.Н.♡ 

*Продуктите са ми предоставени за тест, това не влияе на мнението ми! 






Няма коментари:

Публикуване на коментар