събота, 15 февруари 2020 г.

2019 Favorite Makeup Products

Здравейте!

През 2019 изпробвах доста продукти както от декоративната, така и от бялата козметика. Много от тях се превърнаха в мои тотални любимци и бих искала да ги споделя с вас.

В тази статия ще си говорим само за грим, но очаквайте и следващата, която ще бъде посветена на бялата козметика.

ЛИЦЕ
Започваме с продуктите за лице и първият от тях е бронзиращата пудра Bahama Mama на The Balm. Пробвах я в началото на годината и от тогава не съм спряла да я използвам. Разнообразявам, разбира се, с други бронзиращи продукти, но се връщам отново към нея. Харесва ми начинът, по който стои на лицето, прелива се лесно и не оранжевее. Също така ви трябва малко количество от нея, което я прави много икономичен продукт.

Продукт номер две е фиксиращият спрей Fix + от MAC. Мисля, че това е най-любимият ми фиксиращ спрей от всички пробвани. Усеща се много освежаващо, фискира грима и го прави да изглежда естествено. Използвам го, за да подсиля блясъка на някоя сянка и също върши страхотна работа. Може би не е най-бюджетният спрей за фиксиране на грим, но според мен си заслужава всеки лев. 

Няма как да не спомена BB крема Perfect Cover на Missha. Чела съм тоооолкова положителни мнения за него и не знам защо не съм го пробвала по-рано. Той се превърна в мой най-добър приятел, що става въпрос за лек ежедневен грим. Продуктът има доста добра покривност, като се има предвид, че e BB крем. Не съм фен на тези кремове и само този прави изключение. Разнася се равномерно, стои естествено, не запушва порите, не потъмнява с течение на деня. За мен е просто перфектни! 

Като, че ли не пробвах кой знае колко хайлайтъри през 2019. Това е един грим продукт, който аз много трудно изхабявам, въпреки че използвам почти всеки ден. Най-често използваният хайлайтър от мен през миналата година беше High Glow на Catrice. Рядко посягах към някой друг, защото този има разкошен блясък. Може да се напластява, за да бъде блясъкът още по-наситен и зашеметяващ. Слива се с кожата и изглежда страхотно. Мисля, и през 2020 ще продължа редовно да го използвам. 

Последният продукт за лице е пудрата Mattifier на марката Aura. Това е прозрачна, пресована, матираща пудра за лице. Изключително фина е и се нанася с лекота. Матира чудесно кожата, но не я кара да изглежда суха. Фиксира доста добре и коректора под очите, като не му позволява да се събере във фините линии. Ще кажа само, че хабя четвърта опаковка от тази пудра и ще спра с хвалбите до тук, защото смятам, че това само по себе си говори, колко ми е любима. 

ОЧИ И ВЕЖДИ
Палитрите са ми слабост, няма да го крия 😂 Тази на Revolution PRO от серията New Natural беше и все още е една от най-използваните. Цветовете са прекрасни, качеството им е фантастично, работи се лесно с тях, издръжливи са - какво още му трябва на човек!? В нея ми харесва това, че има и някои по-различни като текстура цветове. Става дума за пресованите брокати. До сега аз лично не съм имала палитра, в която има цветове под формата на брокат. Определено е палитра, която хваща окото и има много почитатели.

Много се радвам, че имах възможността да пробвам очната линия  Lasting gel eyeliner на Kiko Milano. Това е марка, за чиито продукти съм слушала толкова много положителни отзиви. Очните линии в бурканче са ми любими, защото най-лесно успявам да направя хубава и права линия с тях. Тази на Kiko е супер черна и не мърда цял ден. Не се размазва изобщо и финишът й е напълно матов. Не съм посягала към друга очна линия, откакто имам тази, защото съм страшно доволна от нея.

Не съм ползвала кой знае колко моливи за вежди, но през 2019 останах много доволна от този молив на Avon, който е от серията Mark. Върхът му е скосен и с него оформанято на веждите става много лесно. Цветът, който имам аз е deep brown и мисля, че е най-тъмният. Моливът издържа цял ден, не съм забелязала да се размазва или разтича. Аз го използвам, за да запълня някоя празнинка, ако случайно съм отскубнала косъмче, което не е трябвало да бъде отстранявано. За тези цел ми върши идеална работа.  

УСТНИ
Нюд червилото, което носех най-често през изминалата 2019 беше на Essence от серията This Is Me в цвят 03 Bold. Цветът е много красив и формулата на самото червило също много ми допада. То е с матов завършек, но не изсушава устните прекалено много и е една идея по-комфортно за носене. Издръжливостта му също е много добра и цветът се нанася равномерно.

А като говорим за по-ярки червила, това на Avon от серията Power Stay 16h се оказа страхотно попадение. Отново е с матов финиш и е много пигментирано. Цветът е наситен и плътен, нанася се равномерно. Веднъж изсъхнало върху устните, червилото не мърда цял ден. Каквото и да ядете, каквото и да пиете, то си стои непокътнато. Да, изсушава устните малко повече, но с балсам под него няма никакъв проблем. 

Подробни ревюта на всички продукти може да видите тук ↓
BB крем Perfect Cover
Палитра за очи New Natural
Очна линия Lasting Gel Eyeliner
Молив за вежди Perfect Brow Sculpting Pencil
Червило This Is Me
Червило Power Stay 16h

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е било полезно и интересно.
До скоро!
Х.Н. ♡

Няма коментари:

Публикуване на коментар