понеделник, 24 февруари 2020 г.

2019 Skincare Favorites

Здравейте! 

Ето, че дойде ред и на любимците ми от бялата козметика за изминалата 2019 година. Днес отново ще споделя с вас 10 продукта, които не бих заменила за нищо и през 2020.

Включила съм както продукти за лице и устни, така и за тяло. Страшно трудно ми беше да избера само 10 любими неща, които да присъстват тук, в тази статия, защото всъщност те са много повече. Ноо ето, че успях и се надявам сред тях да откриете и ваши фаворити 😊

ЛИЦЕ

Марката The Ordinary навлезе на нашия пазар през 2019 и като човек, който е слушал и чел сумати положителни мнения за техните продукти, нямаше как да пропусна да пробвам нещо. Така нареченият ,,кървав" пилинг е един от най-известните и хвалени продукт на ТО и има причина той да има огромен брой почитатели, сред които съм и аз. Използвам го два пъти седмично и направо съм влюбена. Той прави кожата ми изключително гладка, мека и сияйна. Не наблюдавам никакви странични ефекти от него и бих продължила да го използвам с удоволствие.

Това е още един прочут със положителното си действие продукт на ТО, а именно тоникът с гликолова киселина. Това е първият продукт на марката, който си взех, когато тя ,,стъпи" на българския пазар. Този тоник е причината да заменя физическите ексфолианти с химически такива (едно от най-добрите решения, които съм взимала!). Тоникът съдържа 7% гликолова киселина, не е агресивен, не причинява раздразнения, а в същото време е ефективен. Нежно ексфолира горния слой на кожата, като изравнява текстурата и спомага за равномерен тен. 

През 2019 се запознах с корейската марка Benton, благодарение на моята приятелка Роси (myplacebyr). Тя множество пъти ми е споделяла колко харесва тонера за лице от серията с охлювена слуз и аз също реших да му дам шанс. Изключително доволна съм от него. Използвам го като част от сутрешната си рутина грижа за кожата, като първа стъпка, след почистване на лицето с измивен продукт. Консистенцията на тонера е лека и водниста, няма аромат, попива бързо, и възвръща хидратацията в кожата, подготвяйки я за нанасянето на следващите продукти. 

Още един продукт на Benton, който се превърна в мой любимец, е измивната пяна Honest. Пробвала съм доста измивни продукти за лице, но тази пяна е просто уникална. Изключително нежна и деликатна е, почиства перфектно кожата от замърсявания, като след себе си оставя чувство за комфорт, а не опъване. Нужно ви е малко количество от пяната, за да почистите цялото лице и врата, което я прави страшно икономична.

Не знам дали изобщо е нужно да споменавам колко е важна слънцезащитата, но все пак ще го кажа - МНОГО Е ВАЖНА!!! Търсейки подходящ продукт за мен, попаднах на матиращия слънцезащитен флуид на Eucerin. Предлага се със spf 30 и spf 50. Това, което ми харесва в продукта е, че не лепне, не оставя бял филм върху лицето и няма неприятния ,,кир" ефект. Въпреки, че има матиращо действие, се усеща хидратиращо и приятно. Нямам намерение да го сменям, защото работи чудесно за мен. Единственото нещо, което бих променила е степента на защита. Щом изразходя тази опаковка, ще го закупя пак, но с по-висок фактор. 

Огромно попадение за мен беше хидратиращата емулсия за лице от серията Tolérance на Avéne. За тази моя покупка отново ,,виновник" е Роси 😂 Тази емулсия действа чудесно на кожата ми! Хидратира в дълбочина и след продължителната й употреба забелязвам, че омазняването малко по малко намаля. Смятам, че ако имате комбинирана кожа (каквато е и моята) или мазна, тази емулсия много ще ви хареса.

УСТНИ

Ексфолиантите за устни на Your Mood са единствените, които съм пробвала, но вършат толкова добра работа, че не виждам нужда да ги сменям. Пробвала съм варианта с ванилия и кокос, но този с ягода ми харесва повече. Ексфолиантът съдържа в себе си пудра захар вместо обикновена такава, което го прави по-нежен към устните. Продуктът премахва мъртвите кожички, прави устните изключително меки и любимите ми матови червила стоят в пъти по-добре. 

За тази нощна маска за устни на Laneige дори не знам какво да кажа, защото колкото и суперлативи да спомена за нея ще бъде малко. Това е продуктът, който буквално спаси устните ми от изсушаване и напукване през студеното време. Текстурата й е много приятна, нанася се лесно и се усеща супер хидратиращо върху устните. Нанасям плътен слой от продукта вечер вместо балсам, а на сутринта устните са омекотени и възстановени. Смея да твърдя, че тази маска се превърна в game changer за мен и не мисля да оставам без нея. 

ТЯЛО

За тяло съм избрала два продукта на The Body Shop първият, от които е душ-гелът от тяхната есенна серия с аромат на ванилия и тиква. Отначало тази комбинация ми се стори странна и се замислих дали изобщо да си взимам нещо от серията. Оказа се, всъщност, че комбинацията от ванилия и тиква е доста сполучлива, защото ароматът на този душ-гел е невероятен. Освен това той има страхотна плътна консистенция, почиства добре кожата, без да оставя чувство за сухота, а напротив - прави я мека и приятна на допир. 

★Вторият продукт е маслото за тяло от коледната серия на The Body Shop с аромат на ванилия. До сега на бях пробвала техните масла за тяло и се радвам, че тази грешка е поправена. Има невероятна текстура и дълготраен аромат. При допир с кожата се разтапя и се разнася лесно. Хидратира кожата на тялото по чудесен начин и попива почти веднага. 

Подробни ревюта на всички продукти можете да видите тук ↓

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е било полезно и интересно.
До скоро!
Х.Н.♡

Продуктът, отбелязан със ★ ми е предоставен за тест от марката, това не влияе на мнението ми за него! 



Няма коментари:

Публикуване на коментар