сряда, 5 февруари 2020 г.

Catrice All Matte Plus shine control foundation

Здравейте! 

Преди време тук в блога ви похвалих фон дьо тена HD Liquid Coverage на Catrice. След като го изхабих, реших да пробвам друг фон дьо тен на марката и отново останах приятно изненадана. 

Това е Catrice All Matte Plus shine control make up. Фон дьо тенът е предназначен за комбинирана и мазна кожа. Обещава да се задържи на кожата за 18 часа и да има "камуфлаж" ефект, което означава, че няма да стои като маска.

Опаковка
Продуктът идва в матово стъклено шишенце от 30 мл. с помпичка. Винаги съм предпочитала фон дьо тени с помпичка, защото ми е много по-удобно и е по-хигиенично. 
Гамата от цветове, в която се предлага фон дьо тенът не е нищо впечатляващо-нюансите са общо 4. Моят цвят е 010 Light beige. Това е най-светлият нюанс с топъл подтон. 

Впечатления 
Консистрнцията на фон дьо тена не е нито много гъста, нито много водниста. Лесно се разнася и прахообразните продукти се преливат с лекота върху него. Има минимална позитивност. Ако си търсите фон дьо тен, перфектен за ежедневието,
без да стои като маска, без да натежава на кожата и без да изглежда "кейки" след по-продължително носене, това е вашия продукт. Но не ви го препоръчвам, ако търсите нещо с пълно покритие, което няма да мръдне цял ден.  
На моята кожа този фон дьо тен издържа около 5-6 часа. След това забелязвам, че на места е изчезнал и Т-зоната ми е започнала да се омазнява. На бузите, където кожата ми е по-суха, също стои добре. Въпреки, че е с матиращ ефект не съм забелязала да се захваща за по-сухи участъци от лицето и да ги подчертава. Друг плюс според мен е, че фон дьо тенът не се окислява и не променя цвета си с течение на деня. На никого няма да му е приятно първоначално нанесеният фон дьо тен да изглежда сякаш е точният цвят, но след няколко минути при контакт с въздуха да потъмнее.


Като заключение ще кажа, че и този фон дьо тен ми хареса за ежедневието. Не бих разчитала на него за някое специално събитие, защото не е от най-дълготрайните и поне на моята комбинирана кожа съм сигурна, няма да издържи 18 часа. 

Цена: около 15 лв.
Количество: 30 мл.

Е, толкова от мен за днес, надявам се да ви е било полезно и интересно. 
До скоро! 
Х.Н.♡

Няма коментари:

Публикуване на коментар